Język:
Text Increase Text Decrease

Informacje o mnie

Moje prace graficzne 2D i 3D tworzę wykorzystując wiele programów graficznych, w zależności od rozmiaru projektu. Na potrzeby grafiki trójwymiarowej wykorzystuję przeważnie ”3D Studio Max”, ponieważ z tym pakietem jestem najbardziej zaznajomiony. W wolnych chwilach staram się eksperymentować z ”Maya” i ”XSI”, aby poznać je lepiej i zaobserwować różnice pomiędzy nimi. Podczas pracy używam również ”Zbrush” i ”Photoshop”, głównie do generowania map normalnych i teksturowania. W zależności od projektu korzystam także z ”After Effects” do ostatecznego składu wideo. Ogólnie fascynuje mnie grafika trójwymiarowa. Z jednej strony chcę się nauczyć jak najwięcej odnośnie tworzenia trójwymiarowych modeli, poprawnej topologii oraz animacji, z drugiej staram się poznać arkana tworzenia aplikacji czasu rzeczywistego oraz wszystkiego tego, co jest ”pod maską”, czyli algorytmów odpowiadających za generowanie adekwatnych efektów. Jest to proces bardzo mozolny, lecz jestem pełen energii i zapału do pracy :). Oczywiście gdzieś pośrodku zawsze ”przewija” się grafika dwuwymiarowa, bez której nie można zrobić zbyt wiele.

Ze względu na moje zaplecze akademickie posiadam wiedzę na temat algorytmiki i programowania. Zaowocowało to powstaniem kilku aplikacji międzyplatformowych wykorzystujących bibliotekę ”Qt”, ”OpenGL” i ”C++”. Programy te były wykonane głównie na cele akademickie, a nie na komercyjny użytek, co odbija się na ich wykonaniu. Zainteresowanie moje przykuwają również technologie nie związane z grafiką, takie jak telekomunikacja, wifi, linux, itp...

W mojej pracy staram się skupić na technikach i technologii aniżeli na samych aplikacjach ją wykorzystujących. Moim zdaniem kluczem do ”sukcesu” jest zrozumienie tego, co można zrobić przy użyciu technologii, a następnie zaimplementowanie tej wiedzy lub wykorzystanie w programach.

Wykształcenie:

  • Magister inżynier Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny (dawna Politechnika Szczecińska), wydział Elektryczny, kierunek Elektronika i Telekomunikacja, specjalizacja Inżynieria biomedyczna i akustyczna - 2009
  • Licencjat Uniwersytet Szczeciński, Edukacja techniczno informatyczna - 2007

Dodatkowe umiejętności:

Programowanie:

  • C++
  • OpenGL
  • DirectX
  • Qt
  • PHP
  • AS3

Grafika:

  • 3D Studio Max
  • ZBrush
  • Mudbox
  • Photoshop

Edytor wideo:

  • Premiere
  • AfterEffect

System operacyjny:

  • Windows
  • Linux
  • MacOS
Creative Commons License
copyright © LuGRU 2009/2024